dinsdag 1 mei 2012

Lady in pink deel 5

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik de vooruitgang van mijn lady in pink liet zien, bij deze:

Het schiet wel op maar niet zo snel als ik hoopte, het haakvirus en breivirus is daar schuldig aan. Ook één van de redenen dat ik niet zoveel meer blog, maar het zal wel beteren.
Voor diegene dat graag zouden zien wat ik gehaakt heb kunnen dit volgen op mijn tweede blog, de link van die blog vinden jullie in mijn vorig berichtje.

Nog een fijne zondagavond.
Liefs cindy

7 opmerkingen:

  1. Wat wordt deze gaaf zeg, echt een super vrouw. Ik ga gauw even op je andere blogje kijken.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat een klus, je vordert toch al goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt wel heel erg mooi Cindy, en ik vind dat je al aardig opschiet
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het echtheel mooi worden ga nog linken naar je andere site hoor ben nog even op vakantie dus volgende week weer,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind toch dat je heel wat gevorderd bent.

    BeantwoordenVerwijderen