woensdag 7 maart 2012

Lady in pink deel 3

Al zeg ik het zelf ik vind dat die heel gemakkelijk borduurt al heb ik de zondag tot 2x toe een vierkant van 2 op 2 cm moeten losmaken omdat ik 1 steekje verkeerd had geborduurd, de eerste maal zag ik niet waar de fout meteen lag waardoor ik het een 2 de maal moest losmaken en dat in nu net iets wat ik niet graag doe. Dus heb ik mij voorgehouden om alles nog eens na te tellen.

Vandaag een hele dag gaan werken dus zal ik niet veel kunnen borduren vandaag :-((
Maar ik ben na de vrijdag  een 4 tal dagen thuis en dan kan ik weer heerlijk borduren. En ik moet niet zeuren ik heb nu eenmaal een job die ik supergraag doe.
Er zijn er zovelen die dat geluk niet hebben.

En dames wat vinden jullie ervan? Hij schiet toch lekker op, of heb ik het mis?


Liefs cindy



7 opmerkingen:

  1. Tjonge, je gaat lekker joh! En ik vind het nu al mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat ga je snel Cindy en het wordt zo mooi.....bijna haar hele arm/schouder en een klein randje gezicht.....heel vervelend als je het uit moet halen en het wordt er ook vaak niet mooier van, ik heb het ook weleens dan wil ik gewoon te snel ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo je bent lekker bezig, die is zo klaar hihihi.
    Hij wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind dat je supersnel bent,dat uithalen is herkenbaar maar ook balen maar uiteindelijk mooi en kan je weer blij zijn ,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er heel mooi uit, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat je moest uithalen, ga je wel heel erg snel hoor, hij wordt echt super.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen