zondag 25 maart 2012

Knoopkussen

mmm blijkbaar is het uur verzet deze morgen, ik kijk op mijn uurwerkjes in huis en daar is het 5 na 7uur 's morgens maar mijn computer verteld mij dat het een uurtje later is. Tja als ik geen tv kijk dan kan ik het ook niet weten. :-)))
Het was een weekje geleden dat ik nog op bezoek ben geweest bij mijn medeblogster, en daar ben ik gisteren dan mee begonnen bij Karin aan de haak zag ik dit mooie Knoopkussen.
Heb haar even gevraagd of ik het met foto en link op mijn blog mag plaatsen, de reden waarom is omdat het supergoed is uitgelegd met foto's en al en ze heeft het uitgelegd tot aan de afwerking toe.
Zekers een bezoekje waard voor diegene die haar blog nog niet kennen.
Liefs cindy

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kussens, echt een poging waard. Dankjewel voor deze link.

    http://duizendekruisjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn echt hele mooie kussens lijkt me een gezellig werkje....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor het plaatsen van je bericht met
    link. Ik ben zeer vereerd.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja wat een leuk kussen staat ook op mijn lijstje gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kussen, en bedankt voor de link, ik heb me aangemeld als volger op haar blog. Ik wil ook graag wat leuke kussens maken voor een bedbank in mijn nieuwe huis, en zij heeft zulke leuke op haar blog staan.

    BeantwoordenVerwijderen