zondag 11 maart 2012

En de winaar van de give-away is...

Ik heb jullie allemaal in spanning een extra dagje laten wachten, foei zo stout van mij.
Omdat de reactie's zo leuk waren heb ik besloten om aan iedereen die het wou het patroon te sturen.
Dit zijn de namen die zich hebben opgegeven:
Vera
Elisabeth
Tineke
Fiona
Frea
Marjonneke

Voor Marjonneke, Frea, en Tineke, dames ik heb jullie e-mailadres niet, kunnen jullie me dit bezorgen aub. Klik op mijn profiel voor mijn mailadres.
Veel plezier ermee dames en nog een fijne zondag.

Liefs cindy.

5 opmerkingen:

  1. Wouw wat een leuke verassing, opende me mail en wat zag ik, dat is nog eens een fijne zondag :D

    Dankjewel,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief gebaar, ik ben er erg blij mee en als ik het af heb laat ik het zeker weten.

    Bedankt en lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk Cindy, ik zal mijn adres even mailen.
    Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat aan de winnaars

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuk bedankt!!!

    Ik kan je profiel niet vinden weet ook niet waar ik op moet drukken dus bij deze mijn mail : marjonneke81@hotmail.com

    en nogmaals bedankt!! ben er super blij mee

    groetjes
    Marjonneke

    BeantwoordenVerwijderen