zaterdag 4 februari 2012

Ripple doek

Allereerst wens ik jullie een heel fijn weekend en geniet van de sneeuw samen met de kinderen. Deze foto maakte dochterlief gisterenavond in de sneeuw. Is die niet mooi?

En nu laat ik jullie graag mijn vorderingen zien aan de ripple doek, hij begint al aardig wat lengte te krijgen maar ik ben er nog lang niet. Tussen het borduren door haak ik eraan verder, vooral als we naar vlaams-brabant gaan dit is toch al een rit van een uur en half zo'n 130 km. Dan instaleer ik mij op de achterbank en laat manlief rijden. Niet uit gemakzucht hij vind mij toch en slechte chauffeur en als ik achter het stuur zit maakt die mij zenuwachtig met zijn commentaar. Vandaar ik op de achterbank en dochterlief op mijn plek. En zo is iedereen gelukkig :-))



En zo ver zit ik nu:



Veel freubelplezier
Liefs cindy

1 opmerking: